Od dnia 03.11.2020 wprowadza się obsługę klientów w formie elektronicznej oraz poprzez skrzynkę podawczą.
Skrzynka podawcza – parter i I piętro (rejestracja) w budynku urzędu.
1. REJESTRACJA
Istnieją dwie możliwości rejestracji:
- rejestracja elektroniczna korzystając z systemu praca.gov.pl - polega na wniesieniu do urzędu pracy wniosku wraz z załącznikami w postaci elektronicznej po opatrzeniu ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym. W tej sytuacji nie jest wymagana wizyta osoby w urzędzie pracy. Osoby, które nie dysponują profilem zaufanym, a posiadają dostęp do konta elektronicznego w banku, mają możliwość potwierdzenia swojej tożsamości i potwierdzenia profilu zaufanego bez konieczności wizyty w punkcie potwierdzającym. Szczegółowe informacje w tym zakresie na stronie pz.gov.pl.
- złożenie wniosku o rejestrację wraz z załącznikami w skrzynce podawczej (I piętro). Wniosek o rejestrację można pobrać w siedzibie urzędu - I piętro przy skrzynce podawczej.
2. ZAŁATWIANIE INNYCH SPRAW
Skorzystaj z formularzy elektronicznych zamieszczonych na portalu praca.gov.pl
Ponadto osoby zainteresowane uzyskaniem wsparcia mają możliwość pobrania druków ze strony gora.praca.gov.pl
Dokumenty należy przesłać drogą pocztową bądź złożyć w skrzynce podawczej.
Pracownicy urzędu na bieżąco udzielają informacji z zakresu realizowanych zadań.
Dane kontaktowe można znaleźć w linku poniżej:
https://gora.praca.gov.pl/urzad/dane-kontaktowe