INFORMACJA DLA KLIENTÓW PUP W GÓRZE W ZWIĄZKU Z KORONAWIRUSEM - ZMIANA OD 04.01.2021

Print Drukuj
INFORMACJA DLA KLIENTÓW PUP W GÓRZE W ZWIĄZKU Z KORONAWIRUSEM - ZMIANA OD 04.01.2021

W dalszym ciągu utrzymuje się obsługę klientów:
- w formie elektronicznej
- poprzez skrzynkę podawczą
oraz
wprowadza się możliwość osobistej wizyty celem rejestracji w urzędzie (po umówieniu wizyty telefonicznie)
 
1. REJESTRACJA
Istnieją dwie możliwości rejestracji:
  • rejestracja elektroniczna korzystając z systemu praca.gov.pl -  polega na wniesieniu do urzędu pracy wniosku wraz z załącznikami w postaci elektronicznej po opatrzeniu ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym. W tej sytuacji nie jest wymagana wizyta osoby w urzędzie pracy. Osoby, które nie dysponują profilem zaufanym, a posiadają dostęp do konta elektronicznego w banku, mają możliwość potwierdzenia swojej tożsamości i potwierdzenia profilu zaufanego bez konieczności wizyty w punkcie potwierdzającym. Szczegółowe informacje w tym zakresie na stronie pz.gov.pl.
  • rejestracja osobista, wyłącznie po wcześniejszym umówieniu wizyty, pod nr telefonu 65 543 22 25, tylko w dniu roboczym, poprzedzającym planowany termin wizyty w urzędzie.

2. ZAŁATWIANIE INNYCH SPRAW
Skorzystaj z formularzy elektronicznych zamieszczonych na portalu praca.gov.pl

Ponadto osoby zainteresowane uzyskaniem wsparcia mają możliwość pobrania druków ze strony gora.praca.gov.pl

Dokumenty należy przesłać drogą pocztową bądź złożyć w skrzynce podawczej.
Skrzynka podawcza – parter  budynku urzędu.


Pracownicy urzędu na bieżąco udzielają informacji z zakresu realizowanych zadań.
Dane kontaktowe można znaleźć w linku poniżej:

https://gora.praca.gov.pl/urzad/dane-kontaktowe 
Informacje o publikacji dokumentu